COAT

 
 
 
 
Hej på er!
 
Lovet är slut och jag är så ledsen. Jag vet att jag har varit lite oaktiv här. Har kommit hem från Polen och måste säga att resan var riktigt jobbig. Förutom att jag åkter buss hela natten och sedan tog flyget tidigt på morgonen så har jag gått o blivit förkyld och har jävligt ont i halsen. Kändes dock skönt idag med lite vårväder idag. Plusgrader och sol, jag känner att våren närmar sig med stora steg.
 
Förutom det så har jag länge letat efter en fin kappa till våren. Som kan passa till de mesta. HIttade inte något sånt i Polen men medan jag var uppe och kollade bloggar kom jag in på denna hemsida och hittade den här kappan. Inte alls dyr men ändå skit snygg. Ska beställa den imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0