FRISÖREN

Har köpt massor med kläder de senaste dagarna. Nya tröjor, jeans, skor & väska. Är så nöjd med allt. Det kommer förmodligen upp bilder på det imorgon då det är bättre ljus till att fota. 
 
Var även hos frisören. Skulle klippa topparna, fick klippa 3-4 cm eftersom det var så pass slitna. Men det blev ändå ganska snyggt med lite kortare, dessutom växer de snabbt. Mitt hår är verkligen torrt efter att ha färgat det och blekt. Så nu när jag klippte topparna gjorde jag även något som heter sauna för håret. Jag satt med en maskin på huvudet vilken gjorde att håret skulle bli friskare osv. Känner faktiskt en stor skillnad på mitt hår nu jämfört med innan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0