GYM!

 
Hade en bra dag i skolan med endast 3 lektioner. Har förövrigt haft en lugn vecka med sena morgonar och tidiga dagar. Så då fick det bli andra gången på gymmet denna veckan, tummen upp för det! Det var jävligt jobbigt måste jag säga men jävligt skönt efteråt. Fick bli ett ordentligt benpass. Kom hem duschade och åt middag. Nu sitter jag lite vid datorn och vilar. Är faktiskt jävligt trött och klockan är bara tio. Ska lägga mig runt 11 dels för att jag ska upp tidigt imorgon och dels för att mitt mål är ungefär 8 timmars sömn per natt. Ska förmodligen gymma efter skolan imorgon igen. Måste bara göra upp ett schema för vilka dagar jag ska träna vad så jag håller lite koll.
 
Dessutom är det fredag imorgon, jag längtar för helgen kommer gå snabbt och på söndag sticker jag till Polen!
Hoppas ni har haft en grym dag! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0