STRESSIGT

Detta är inte min dag idag. Jag vaknade med en förkylning och huvudvärk. Har haft huvudvärk hela dagen och gått runt och varit smått irriterad denna måndag. Att jag sedan har mycket plugg och hemspråk gör det inte mycket bättre. Får väl klara mig igenom dagen, plugga när jag kommer hem och senare lägga mig tidigare. 
 
Förutom det så känner jag att stressen äter upp mig. Jag har mycket att göra till denna veckan. Spanska redovisning, geografiprov & svenska utredande text. På toppen av det så ska jag fixa gymkort imorgon, hinna ha lite socialt liv & få en bra sömn i mig. Men det gäller att ta en sak i taget. Klarar mig hoppas jag! 
Vad gör ni idag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0