01.01.2014

2014, man börjar om på nytt. Stänger ett kapitel och börjar på ett nytt. Detta året ska bli så jävla bra, det har jag lovat mig själv. Jag ska inte bry mig så mycket om problem, utan ska försöka le trots allt. Detta ska bli ett jävligt bra år. Jag ska lämna 2013 bakom mig och försöka glömma alla dåliga saker som hände då. Förra året fick mig både att skratta, le och gråta. Men nu är det dags att gå vidare till nästa år och göra det ännu bättre. Jag har så mycket planerat och jag ska göra allt. Uppfylla mina drömmar och börja leva ännu mer. Hoppas detta året överraskar mig och ger mig mer galenheter, mer skratt och mindre tårar. Gott nytt år mina vänner! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0