26:E JANUARI 2014

 
Då var det söndag igen! Tänk att januari är snart slut. Sjukt hur snabbt tiden går. Jag har inte gjort något speciellt denna helgen alls om jag ska vara helt ärlig. Det enda var att jag träffade Anton igår och spenderade dagen hemma, kollade film, spelade lite kort & åt. Idag så har jag inte heller gjort mycket, varit i stan en stund och gjort lite ärenden. 
 
Nu så tänkte jag ta ett bad sedan plugga resten av kvällen. Måste planera min tid ordentligt denna veckan, eftersom jag har både psykologi & natur att plugga till. Så det kommer bli en ganska så fullpackad vecka eftersom jag måste hinna med allt. Hoppas ni har haft en skön helg. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0