NEW YEAR'S RESOLUTIONS

Hade en jävligt bra nyår igår. Spenderades med roliga människor, bra musik & massa skratt. Kunde inte få en bättre avslutning på 2013. La mig runt halv 8 och fick knappt någon sömn i mig. Idag är jag lite bakis efter igår, men det funkar och jag överlever. Resten av dagen ska jag bara vara hemma, dricka te & vila i sängen.
 
Här kommer förresten mina nyårslöften inför detta året :
 
• Träna, träna och återigen träna. Nu finns inga ursäkter, jag ska börja träna. För då vet jag att både min kropp & jag mår bättre.
• Kämpa ännu mer i skolan & få så bra betyg som möjligt. Kunna nå mitt mål och lyckas i skolan.
• Spara mer pengar, och inte slösa på onödiga saker.
• Äta mer nyttigt, sluta att äta massa godis & chips väldigt ofta
• Vara gladare & skratta mycket mycket mer
 
Exakt sådär såg jag ut igår, ganska simpelt men smycken piffade upp hela outfiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0