NOT MY DAY

Idag är inte riktigt min dag. Vaknade försent till skolan och dessutom med huvudvärk. Gillar inte torsdagar, långa o dryga dagar. Så många tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag är helt pank och behöver pengar. Livet är inte enkelt som en fattig student. Förutom det så vill jag börja träna nununu! Känner att jag mår så mycket bättre när jag tränar. Verkligen hela kroppen mår bättre, måste ta tag i min kropp nu. Har ångest att jag inte tränar än. Så det blir att köpa gymkort i början på februari.
 
Idag slutade jag tidigare så kom hem och kunde vila lite innan jag träffade Anton. Ville bara ta det lugnt och lata mig. Hur har er dag varit? 
 
 
En bild från turkiet. Saknar det sååå mycket! Behöver verkligen värme och sommar nu. Trivs inte när det är vinter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0