SATURDAY

God eftermiddag! Jag vaknade runt 12 idag och det var skönt att kunna sova lite längre. Har ätit frukost och suttit lite framför datan. Ska strax duscha o fixa mig . Eftersom jag ska träffa Maja runt 5 och vi ska snabbt in till stan och köpa födelsedagspresent till martina. Får hoppas jag hittar något-som vanligt i sista sekunden. Senare runt 8 så är vi bjudna på hennes 18års fest, ska äta på restaurang så kommer verkligen bli mys! Nu måste jag börja fixa mig lite smått. Hoppas ni får en bra lördag!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte maja också blogg? :)

Svar: Jo det har hon, men hon har gjort en ny o bloggar knappt där. Den heter majsanbombis.blogg.se :)
Katarina Turek

2014-01-11 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0