SEG SÖNDAG

Har haft världens segaste söndag som de flesta söndagarna är. Jag sov över hos en kompis& var uppe till sen natt så jag har inte fått i mig så mycket sömn. Senare så var jag med mamma i emporia och köpte en cardigan och lite krämer från body shop. Förutom det så har jag såklart sett hockey, satt bänkad framför tv:n men tyvärr vann inte Sverige finalen. Det är ungefär såhär min söndag har sett ut iallafall.
 
Förövrigt så har jag lite små ångest över att det är skola redan på tisdag & känner mig lite deppig. Tycker lovet borde vara iallafall lite längre, eftersom jag fortfarande är skoltrött och inte helt utvilad. Men de gäller klara skolan i ungefär en månad & sen är det sportlov. Längtar mest till sportlovet då jag ska till Polen och shoppa massa och träffa min familj. Bara 41 dagar kvar tills dess. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0