SO MUCH TO DO..

Snart är det februari och det kommer vara en händelserik månad. Ska börja träna, det är alla hjärtans dag & jag ska resa till polen. Längtar verkligen, känns som det kommer bli en bra månad. Så taggad på allt. Har en bra känsla över hela detta året. 
 
Förlåt förresten, jag lever! Men plugget tar död på mig. Psykologi, natur, spanska, svenska & samhälle på gång. Mycket att göra men jag har varken ork eller motivation till det. Snart är det helg dock, denna veckan har gått fort och det är jag glad över. Har inte gjort mycket denna veckan annars förutom pluggat & fixat lite småsaker. 
 
Tröstade mig själv idag med lite godis medan jag pluggade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0