SPRING OUTFIT

Hej på er! Idag är jag hemma från skolan eftersom jag har studiedag. Känns så skönt att få en lite längre helg. Så har endast vilat och tagit ett bad. Ska träffa Anton förmodligen senare mot kvällen. Vad hittar ni på en måndag som denna?
 
 
Trots att det snöar ute idag och vintern är på väg så längtar jag efter våren. I Polen har jag planerat och ska köpa så mycket saker jag behöver. Bland annat har jag funderat på vans, vårjacka/skinnjacka, slitna jeans, väska, klocka & massor med toppar till våren. 
 
 
 
 
SPRING OUTFIT
Såhär tänker jag mig iallafall en våroutfit, enkelt med vans men ändå snyggt. Klicka på bilden för att se var allt kommer ifrån
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0