STYLE INSPIRATION

 
Lite stil inspiration här. Jag har så mycket på min inköpslista som jag bara måste köpa. Bland annat klocka, väska, någon pälsväst eller pälsjacka + en skinnjacka/vårjacka. Längtar till Polen, för där kommer jag förmodligen hitta allt.
 
 
Sitter för tillfället i skolan och har rast fram till klockan 1. Har en ganska så kort dag idag och dessutom är det fredag så jag är glad. Har mycket jag ska hinna med denna helgen. Imorgon ska jag på 18års fest till Martina så måste hinna köpa present o så till henne imorgon. Vad köper man egentligen till en tjej som fyller 18? Hmm, jag är dålig på sånt. Men idag blir det en lugn fredag innan morgondagen. Jag ska träffa en kompis som ska komma till mig, vi ska laga mat, sitta se film & bara ha en allmän lugn kväll. Vad har ni för er idag? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0