WEEKEND

Har haft fullt upp de senaste dagarna. Det har varit jobb & sedan ut och umgås med vänner. Har varit i Hässlehom, Kristianstad och även på bo01. Malmö har bjudit på bra väder hela veckan och upp till 30 graders värme. Så efter jobbet har jag direkt gått ut och varit ute till kvällen. 
 
Idag var det även sista dagen på jobbet, skönt men lite synd då jag kommer sakna alla barnen och sköna människor som jag lärt känna där. Nu är det iallafall helg, men jag har trots allt mycket att göra. Imorgon så måste jag tvätta, gå lite ärenden i stan samt packa. På söndag sticker jag med Anton till Polen!! 
 
 
 
Bilder från  min mobil de senaste dagarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0