FRIDAY THE 14TH

Pga det fina vädret uta och massa plugg har jag inte haft tid till bloggen. ALLS. När det var 11 grader och sol ute ville man umgås med vänner o hänga i stan. Och det är exakt vad jag har gjort! Ätit glass, tagit promenader i stan & på kvällarna har jag pluggat. Har haft 2 prov i spanska och natur, båda gick ganska bra måste jag säga. Nu har jag helg så det känns skönt. 
 
Denna dagen räknas inte till de bra fredagarna dock. Var i hässleholm en stund idag med Anton, träffa lite vänner o så- vilket var roligt och gjorde min dag mycket bättre. Annars så är allt lite upp & ner och jag är bara så arg och irriterad på allt nu. Men det löser sig förr eller senare. Ska ändå försöka njuta av denna helg. 
 
En vår outfit, simpelt men ändå snyggt. Körde på detta igår, känns så skönt att äntligen kunna gå ute i endast skinnjacka utan att frysa. 
 
Jeans-stradivarius/bälte-H&M/topp-vero moda/skinnjacka-bershka/väska-bershka/solglasögon-H&M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0