I'M BACK

Hade en sånhär mysig lördagskväll, då jag endast tittade på serier, åt massa goda jordgubbar och kunde bara mysa. Älskar såna lördagar!
 
 
Hur är det med er då? Längesen! Jag har inte haft tid till bloggen alls. Varför? Jo, för jag har varit upptagen med att leva. Haft plugg som jag tagit igen samt träffat Anton. Men nu är det lite lugnare, inget speciellt denna veckan så jag kan vila lite. Ska komma igång med träningen igen imorogon, då jag inte alls har haft tid när allt plugg kommit i vägen. Men nu bestämmer jag, att från o med imorgon så ska jag träna aktivt samt kunna ha tid till plugg & lite socialt liv däremellan! Får väl se hur det går!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0