PRODUKTIV DAG

Efter en stressig & produktiv dag känns det så skönt att lägga mig i sängen Min säng har nog aldrig varit skönare än vad den är just nu. Hur har er dag varit då? Min dag var nog helt perfekt.
 
Var i skolan till klockan 2, slutade tidigt vilket kändes skönt. När jag kom hem så tog jag tag i tvätten och äntligen fick jag det gjort. Senare träffade jag Anton och Sandra i stan. Vi spelade biljard och fikade på espresso. På kvällen blev det gymmet, och jag kom hem trött som satan! Körde faktiskt ben & armar/rygg idag. Nu har jag duschat, ätit ordentlig mat & känner mig så bra! Imorgon är det fredag, vilket också är jävligt skönt, har sett framemot helgen!
 
Detta åt jag när jag kom från gymmet, kokta ägg, tonfisksallad, rågbröd + proviva. Ingen mer skräpmat eller annat skit för min del. Mår så mycket bättre av sånt här. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0