SUPER LÖRDAG

Har varit väldigt trött efter denna skolvecka med massor av plugg och långa lektioner, sena kvällar och för lite sömn. Så helgen har varit perfekt än så länge
 
Igår så var jag med Anton hos mig, myste, kollade film & åt pizza. Senare träffade vi även Andre mot kvällen. Var hemma runt 1 och sov direkt. Bra och lugn fredag för min del. Idag hade vi så fint väder i Malmö! Inget blås alls och strålande sol. 13 grader ute. Så jag Sandra, Maja och Natan bestämde oss för att grilla. Blev en mysig dag och det var inte alls kallt ute. Mot kvällen träffade jag Anton, vi gick ut åt & spelade biljard. Är inte så trött, men ska sova snart. Hoppas ni också hade en fin dag. Puss! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0