EAT, SLEEP, STUDY, REPEAT

Jag har för det mesta känt nej till allt de senaste dagarna. Har levt på plugg, sömn och mat. Bokstavligt. Jag har börjat plugga till matte nationella nu på torsdag + så har jag redovisning på fredag i engelska. Hur fan ska jag hinna? Hoppas verkligen att jag får ett E på matten, ska bara plugga imorgon vilket jag även gjort idag.
 
Förutom att jag dör utav allt plugg så är det bra, vädret är fint och det är 20+ grader som det ska vara hela veckan (men såklart måste man plugga när det är fint väder ute). Är så sugen på att få lite färg och äntligen kunna ta på mig klänning/shorts. 
 
Hittade denna bilden i mitt arkiv, brun hy och klänning. Jag längtar till sommarlovet mer än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du som hade högt betyg på matte, vrf ba E?

Svar: Hade bra betyg på matten i 8-9an ungefär VG, men nu i gymasiet är matten mycket svårare och dessutom ligger jag efter väldigt mycket, så hoppas jag får E iallafall
Katarina Turek

2014-05-22 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0