FINALLY FRIDAY!

Outfiten igår. Var i värsta hamnen med Anton och solade + tog första doppet. Malmö bjöd på 25+ grader igår så då kunde man äntligen ha klänning på sig. Helt underbart väder, nu måste bara få lite färg sen är jag nöjd!
 
 
Det har varit bokstavligt en helvetesvecka i skolan med massa plugg. Bland annat hade jag matte nationella och engelska redovisning. Jag är såååå trött och utmattad efter denna veckan. Hade matte nationella igår och det gick väl lite sådär och engelska redovisningen gick bra. Nu tar jag äntligen helg! Har bara psykologi seminarie på tisdag och prov i geografi den 3e juni. Tvåan har varit de värsta läsåret men snart är det över!
 
Idag iallafall ska jag verkligen njuta av min helg och det fina vädret ute. Ska först till emporia eller så för att köpa laddare till min Iphone då min laddare gick sönder (igen!!). Senare får vi se vad jag hittar på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0