TISDAG

Såhär har mina senaste dagar sett ut, plugg i psykologi och fokus på skolan. Jag har tagit vara på helgen och varit ute i de fina vädret väldigt mycket. Därför blev det inte mycket blogg under helgen. Åt på restaurang och såg champions league med antoni lördags och annars var det ganska händelselöst. 
 
Imorgon har jag bara lektioner till 11 då det är något som heter borgardagen och sedan väntar 4 dagars ledighet. Så skönt! Jag känner verkligen att jag behöver slappna av lite och bara vila. Därför ska jag bland annat åka till Klagshamn imorgon med anton och några vänner-där ska vi grilla, ha kul och bara snacka. Låter som en bra onsdag enligt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0