BACK

Hej på er!
 
Bloggen har stått ouppdaterad pga många olika saker. För det första var jag i Polen med Anton över alla hjärtans dag helgen, och det var hur mysigt som helst. Vi checkade in på ett hotell mitt i stan när vi kom fram, senare så gick vi ut och åt middag på en italiensk restaurang med hans pappa som mötte upp oss på flygplatsen. Senare så var vi även på en klubb på fredagen. Däremot på alla hjärtans dag shoppade vi, åt god mat & fikade. Fick faktiskt en riktigt bra helg. På söndagen såg vi också fifty shades of grey när vi kom hem, tyckte verkligen om den då filmen var annorlunda än alla de andra kärleksfilmerna. 
 
Hela sportlovet har jag nästan spenderat hos Anton, sovit över, ätit, tränat & kollat film. Så ser mitt lov ut. Jag vilar ordentligt och tar det lugnt. Idag är jag faktiskt hemma & tvättar lite. Senare ska jag packa min väska och sticka iväg och träna med Anton, därefter sova hos honom. Ha en bra helg! ♥
 
 
 
Presenterna jag fick på alla hjärtans dag, följt av en middag på en indisk restaurang. ♥
 
Middag i stan mellan shoppingen
Utsikten från vårt hotell 19:e våningen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0