BLUE SUMMER

Hoppas ni alla har en fin söndag! Det har jag iallafall. Grillade idag med familjen lite tidigare och nu sitter jag och vilar. Om någon timme ska jag iväg och träffa Anton en stund. Längtar till tisdag för då sticker vi till Spanien, så imorgon ska jag sova hos honom då vi ska ta tåget från centralen som ligger nära honom. Tror jag har köpt allt jag behöver så som solkrämer, flip flops & ett par toppar. Snart drar vi!
 
 
Här nedan ser ni några av mina favoriter som är ett måste att ha med på solsemestern. Hawaiian tropic sololja som luktar sååå gott, ett par fina shorts, flipflop till stranden men även en långklänning till kvällen samt ballerina. 
blue summer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0