3/3 2015

Känns verkligen som jag hade en produktiv dag igår och var uppe på benen hela dagen. Ville inget annat än att ligga i sängen efter jag kom hem. Var först och gymmade på morgonen innan skolan & sedan pluggade jag i stadsbiblioteket från ca 5-8 på kvällen. Nu har jag äntligen lämnat in mitt gymnasiearbete!! Åh känns verkligen bra
 
Idag har jag jobbat & träffat Anton mot kvällen, vi gick ut och åt efter jag slutade jobba. Nu sitter jag här i min morgonrock äntligen. Ska snart lägga mig, väldigt trött efter idag och igår. Godnatt!♥
 
 
Var och shoppade med mamma i helgen, och hittade denna enkla men snygga tröja jag har på mig på bilden. Kan visa den lite närmare när jag får tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0