FULLT UPP

 
En billd från i lördags då jag & några andra var på chanels 18års fest
 

Hoppas ni mår bra! Jag har verkligen så fullt upp nu dessa veckor. Det är både jobb, plugg & träning jag vill hinna med och då blir det lite svårt här. Förra veckan var iallafall härlig, Var på Chanels 18års fest i lördags och hade en riktigt bra kväll. Kom hem runt 2 tiden. Och igår (söndag) så fyllde Anton år, så vi firade honom. Först var vi på Fridays & fikade lite och mot kvällen åt vi ute med hans familj på mando. Fick en perfekt avslutning på helgen ♥
 
Idag har jag varit i skolan, och sen även hälsat på min moster med Anton. Blev också ett sent träningspass för min del, då jag inte kommer hinna imorgon pga jobb. Hoppas ni får en bra vecka. Nu ska jag snart lägga mig, godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0